ניר זיגדון

5 פעולות שיכולות להגדיל לך את שווי של מותג האמזון שלך לפני EXIT

 

לפני מכירת נכס נדל”ן נפוץ ומקובל ש”משביחים” אותו , לעיתים אפשר לשפץ, להשקיע בגינה ,להפשיר עוד אחוזי בניה – כל זאת על מנת למקסם את הרווחים במכירה, כמו בנכסי דלא ניידי כך גם בנכים דיגטליים .

יצא לי ללוות לא מעט חברות אשר עושות אקזיט למותגי האמזון שלהם, יצא לי גם לא מעט פעמים ללוות בתי השקעות בתהליך ה diligence Due ולהבין איך המשקיע /הרוכש רואה את הדברים, אני מעלה את המאמר הזה כאן כדי לתת טיפים פרקטיים שפשוט יעלו את שווי המותג שלכם לפני מכירה, במידה ואתם עדיין לא בשלים למכור הטיפים יכולים פשוט להגדיל לכם את הרווחיות .

1.הגדלת הרווחיות על ידי מלאי אבוד 

לפי הסטטיסטיקות יש כ %4-2 מלאי שהולך לאיבוד במחסני אמזון, לפעמים הוא לא בדיוק הולך לאיבוד אלא למשל לא משלים תהליך החזרה על ידי הלקוח. ישנם תוכנות טובות מאוד אני ממליץ על שניים בנושא :

Getida

 

בקישור זה תוכלולקבל קוד קופון של 400$ מתנה 

  חברה די טובה אשר באופן אוטומטי מנטרת כל רגע נתון את ההחזרים המגיעים לכם , פותחת קייסים ומטפלת בהם. הם גובים %25 מסך ההחזרים שקיבלתם בזכותם .

Refund Sniper

 

  מובנה לינק ) 1.2 חדשה בתחום אבל מאוד נמרצת, היתרון הגדול שלהם שהם עובדים גם עם חשבונות מסוג VENDOR( מה שנראה ללקוח כ AMAZON BY SOLD)מציאת מלאי אובד או לחילופין לקבל זיכוי מאמזון בעצם יגדילו את הרווחיות דבר שאופן אוטומטי יגדיל את שווי המותג שלך באמזון.

2 .רכישת מלאי בכמות גדולה

נכון, אמזון מגבילים את המלאים כיום )מעריך שייפתר תוך כחצי שנה( במחסנים שלהם , אבל במידה ותרכוש כמות גדולה מהספק כנראה שהמחיר ייצור ירד משמעותית כמו כן גם מחיר המשלוח

3.ביטול מנויים לתוכנות לא הכרחיות 

כמוכרים באמזון אנו מנויים להמון תוכנות מחקר שוק, חוות דעת, שירות לקוחות , ניהול קמפיינים ועוד, בוא נדמיין שסך כל התוכנות בחודש הם בעלות של $500 ,במידה ונפסיק את המנוי לתוכנות אלו )שוב , למה שאפשר ( נוכל בעצם בשנה לחסוך $6000 ,במידה ונקבל מכפיל 4 על הרווח השנתי הנה הגדלנו את השווי בעוד $000,24.

4.הגדלת הנכסים הדיגטליים 

אתה מוכרים רק במדינה אחת? זה הזמן להרחיב את הפעילות לאחת מעשרות מדינות אמזון, מוכרים רק באמזון? זה זמן מצוין להקים חנות שופייפי או מסוג אחר, ככל שיש יותר ערוצי שיווק ומכירה ערך המותג שלכם יגדל משמעותית. בעיני הרוכש אתם מקצרים לו את ה MARKET TO TIME

5 .לבדוק שאתם רשומים לכל תוכנית אפשרית:

 ישנם תוכניות נהדרות כמו 

REGISTERY BRAND AMAZON

AMAZON LAUNCHPAD

AMAZON luxury

AMAZON Accelerator

תוודאו שאתם אכן רשומים לתוכנית הרלוונטית – כל תוכנית לחלוטין יכולה להגדיל את המכפיל אותו תוכלו לבקש.